donderdag 29 januari 2009

3 kaarten gemaakt gisteren

Gisteren heb ik een paar kaartjes gemaakt, hier de resultaten. Dit was de eerste, een beterschapskaartje en ik vind 'm leuk geworden. Het papier wat ik heb gebruikt is van Kruidvat, de slider heb ik gemaakt met m'n Cuttlebug. Ik heb nog best veel tekststickers liggen en die wil ik toch proberen op te maken voor ik tekststempels ga kopen. Mijn kasten zijn nu al te klein, eerst e.e.a. wegwerken! Voor het inkleuren heb ik weer m'n Derwent Coloursoft-potloden gebruikt. Wat is het toch leuk werken daarmee!
Als tweede kaartje maakte ik deze, voor een ziek lid van onze gemeente. Het papier wat ik gebruikte is de Bittersweet-lijn van BasicGrey, helemaal leuk vind ik die. De Magnoliastempelafdruk weer ingekleurd met Derwent. En wat glittertjes voor de vleugels en het onderrokje. Het basisidee is van Camilla.
En dit werd de laatste, een blanco kaartje voor de verkoop. Het basisidee had ik ook weer bij Camilla gezien. De verschillende vierkantjes zijn weer van de Bittersweet-lijn. De rose heb ik bewerkt met de Cuttlebug en daarna met donkerrood uit m'n chalkdoos van Pebbles Inc. Het geheel op de beige ondergrond gelijmd, maar ik vond het niet leuk, ik miste iets, maar wist niet wat.
Ineens schoot me te binnen dat ik wel eens wat "naaiwerk" had gezien op kaarten en dus heb ik mijn naaimachine te voorschijn gehaald. Op een restje eerst wat geprobeerd tot ik de goede steeklengte en -breedte had gevonden. En toen dus op de kaart de 'lapjes' papier maar aan elkaar gezigzagd... en toen vond ik het ineens wel heel erg leuk!!
Het bloemetje heb ik met m'n Cuttlebug gemaakt; het knoopje zat nog in mijn knopendoos. Afdruk weer ingekleurd, wat glitter erbij... en zie hier het resultaat... ik ben tevreden!
Bedankt weer voor het langskomen, groetjes,


1 opmerking:

  1. Jaaaaaa daar ben ik weer ;-) ik heb je getagged... proest... kijk maar eens op mijn blog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen