vrijdag 23 januari 2009

Veel kaarten maak ik voor de verkoop, ik sta op 4 verschillende markten per jaar met o.a. mijn kaarten. Ik moet dus altijd zorgen voor een voorraad. Ook thuis verkoop ik nog wel eens wat. Sinds kort heb ik de scrapkaarten ontdekt en ben helemaal overstag :D. Ik heb nog niet alle materialen die ik zou willen, maar beetje bij beetje komt dat wel. Hier een paar kaarten die ik de afgelopen dagen heb gemaakt. Ik houd erg van zgn. blanco kaarten omdat ze voor veel gelegenheden te gebruiken zijn.

Een blanco kaart gemaakt van Basis Grey papier. Ook heb ik mijn Cuttlebug weer gebruikt en het relief geschuurd, een favoriete techniek van mij. De Magnoliastempel heb ik ingekleurd met Derwent Coloursoft.

Nog een blanco kaart, gemaakt met papier van de nieuwe lijn van Basic Grey: Bittersweet, prachtig papier. De roos is van een 3D knipvel van LeSuh.

Een geboortekaartje: ik heb papier van Making Memories gebruikt, een slider gemaakt met de Cuttlebug en de afbeelding ingekleurd met Derwent Coloursoft.
Heb je interesse in één van mijn kaarten om te kopen, laat het dan even weten.
Groetjes, Annemiek






Geen opmerkingen:

Een reactie posten