zaterdag 14 februari 2009

Creatieve zaterdag

Allemaal kaarten voor de verkoop...
Hier ben ik eigenlijk het meest trots op van de kaarten van vandaag. Het idee voor alle kaarten heb ik ergens van een blog, maar waar weet ik echt niet meer, ik ga van de ene blog naar de andere...
Het papier voor deze kaart is van Making Memories en Shopsei. Onder het omgekrulde stukje zit nog wat papier van de Action. Het omkrullen is makkelijk: eerst heb ik de witte achterkant gechalked met donkerbruin, daarna strak om een satéprikker rollen, prikker eruit en klaar! Het lint heb ik van Scrap-à-Bina en de bloemetjes van vilt heb ik met de Cuttlebug gemaakt. De afbeelding is ingekleurd met Derwent Coloursoft.

In dezelfde kleurstelling als de vorige kaart, maar heel anders geworden. Papier van de ondergrond is van de Action. Ik heb hier ook mijn nieuwe happy Birthday-folder voor het eerst gebruikt met Coredinations-papier. Licht opschuren en de tekst komt nog mooier naar voren. Het lint is van Delmu. Stempels van Magnolia en ingekleurd met Derwent. Voor de finishing touch heb ik een paar strass-steentjes (van de markt) opgeplakt en hier en daar wat glitterlijm gedaan.

Op een rose basis papier met tekst 'proficiat' van Euroland. Daarop schuine punten van het rose basispapier bloemenpapier van het blok van Euroland. Ik heb weer eens de scheurtechniek gebruikt, dat was een tijd geleden. Bloemetje van Xenos, knoopje uit mijn knopendoos en de afbeelding weer ingekleurd met Derwent.

Een fris kaartje qua kleur. Op een limegroene basis papier van Euroland en daarboven rose met een klassieke ruit m.b.v. van de Cuttlebug. Lint van de markt, stempel van Magnolia en het bloemetje is van Xenos. Ik heb nog geen limegroen van de Derwentpotloden, maar op een basis van geel, lentegroen kleuren en je bent er ook!

De laatste van vandaag is in de favoriete kleur van Vincent: lila. Een lila kaart, papier van het Kruidvat, lint van de markt en kant uit de oude naaidoos van mijn oma. De Magnolia-afdruk is weer ingekleurd met Derwent! De bloemen heb ik weer van vilt gemaakt met de Cuttlebug, wat een heerlijk ding dat het met zoveel materiaal uit de voeten kan! Knopen zijn uit m'n knopendoos.
Bedankt voor het kijken op mijn blog, fijn weekend,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten