vrijdag 27 februari 2009

Jarige tweeling

Voor onze jarige tweeling buurmeisjes heb ik deze kaarten gemaakt. Ze worden vandaag alweer 6 jaar! Gefeliciteerd meisjes!
Omdat ze heel verschillend zijn, heb ik dat in de kaarten meegenomen. Zelfde sketch, maar een heel verschillende uitvoering. Voor voetballiefhebster Marjolein heb ik een zwarte kaart als basis gebruikt met daarop voetbalpapier van de Action. Voetballint van de markt en de afbeelding van Magnolia in bijpassende kleuren gekleurd. Met natuurlijk mooie blonde haren zoals ze allebei ook hebben. Voor dametje Deborah heb ik haar lievelingskleur rose natuurlijk gebruikt. Als kaartbasis, maar ook bij het inkleuren van de stempel. Het lint komt uit mijn oma's oude naaidoos en het papier is van Crea Motion.

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten