vrijdag 20 maart 2009

Een vrijdagmiddag/avond knutselen...

In Cards Only #5 stonden een paar hele leuke kaarten, gemaakt door Jaqueline van der Sar. Wat ik er vooral erg leuk aan vond was het gebruik van de naaimachine op de kaarten. Maar ook de sketches stonden me wel aan ;-)
In Cards Only #5 I found a bunch of cards which I like very much, hety were made bij Jaqueline van der Sar. What I most like about the card is the sewing on the cards. But I also liked the sketches ;-)
Deze kaart heb ik gisteren gemaakt voor een vriendin. Vandaag nog een keer, maar dan in rose en donkerrood. Het papier is Bittersweet van Basic Grey, stempel van Magnolia, bloemen van Jolara en Fleurs Hebbedingen, lint van de markt. En de ovalen heb ik gemaakt met de Cuttlebug.
Yesterday I made this card for a friend. Today once again, but now in pink and darkred. The paper is Bittersweet from Basic Grey, stamp from Magnolia, flowers from Jolara en Fleurs Hebbedingen, ribbon from the market. The ovals were made with my Cuttlebug.
Mijn eerste kerstkaart! Het papier is van van SEI, en ik heb voor het eerst mijn nieuwe swirl-die gebruikt met glitterpapier...
My first christmascard! The paper is from SEI and I've used my new swirl-die for the first time with glitterpaper...
En de laatste voor vandaag. Het papier is van Basic grey, de Urban Prairie-lijn. De details spreken verder voor zich. Wat ik nog wel wil vertellen is dat ik voor het eerst een pin zelf heb gemaakt. Ook leuk om te doen!
And the last one for today. The paper is from Basic Grey, the Urban Prairie serie. The details tell it all by themselves. What I want to mention: for the first time I made a pin and I liked to do it!
Bedankt weer voor het kijken!
Thanks for watching again!

2 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten Annemiek!! Stijlvol...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooooooi Annemiek!! Super!! En de pin is ook heel erg leuk! Jij bent lekker creatief geweest gisteren!

    BeantwoordenVerwijderen