donderdag 19 maart 2009

Voor een lieve vriendin

Voor een lieve vriendin heb ik deze kaart gemaakt om haar te bedanken, voor 1000 + 1 dingen. In Cards Only #5 zag ik een leuk voorbeeld wat ik heb gebruikt, het papier is van Basic Grey, tag van Sizzix, bloemen van Jolara en lint van de markt.
For a dear friend I've made this card to thank her for 1000 + 1 things. In Cards Only #5 I saw a very nice example, which I've used. The paper is from Basic Grey, tag from Sizzix, flowers from Jolara and ribbon from the market.

Groetjes/bye ,

2 opmerkingen:

  1. Dit is ook een beauty!! WOW!! Prachtig papier ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En dan ineens ligt deze kaart dus hier op de deurmat!! Die had ik niet aan zien komen! Ik ben er heeeeeeeeeeeeeeel erg blij mee Annemiek!Dank je wel!!! Hij is het echt nog mooier als op de afbeelding!
    Dikke kus!

    BeantwoordenVerwijderen