vrijdag 17 juli 2009

Award gekregen

Ik ontving nog een mooie award van Sandra! Dank je wel Sandra, ik ben er heel erg blij mee!
Deze award mag ik weer doorgeven aan andere bloggers en dat doe ik natuurlijk graag! Er zijn alleen wat regeltjes:
* Accepteer de award, post het op je blog samen met de naam van de persoon die hem aan je heeft gegeven en zijn of haar blog link.
* Geef hem door aan andere blogs die je pas hebt ontdekt.
* Denk eraan om de bloggers te laten weten dat ze een award hebben ontvangen.
Hieronder een lijst met de Blogs aan wie ik deze award wil geven, het is zeker de moeite waard om daar even een kijkje te gaan nemen:
Lieve groetjes,

1 opmerking:

  1. he annemiek ben net terug van een korte vakantie en zie dat ik deze award van je krijg super ben er zeer vereerd mee zal hem gelijk op mijn blog zetten

    BeantwoordenVerwijderen