dinsdag 25 augustus 2009

Time out!

Ik zal de komende dagen (bijna) niet aanwezig zijn, ben namelijk zondagochtend door m'n rug gegaan. Lijkt wel op de spit die ik een aantal jaren geleden had. Ik heb wel gezien dat ik awards van Joyce heb gekregen (THANKS!!!), maar die zet ik er later wel op. Ik moet echt even rustig aan doen, want over drie weken heb ik een bruiloft (ben ik ceremoniemeester) en 2 dagen erna een rommelmarkt (waar ik secretaresse ben van de csie). En anders moet ik al die pret missen!

Tot later...

Lieve groetjes,

6 opmerkingen:

  1. Hè lastig.. maar zoals je zelf al zegt: Rustig aan doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oeps Annemiek Dat is niet lekker! Ik wens je beterschap en doe het rustig aan.
    We zien je wel weer verschijnen.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel sterkte en inderdaad even rustig aan doen ! GR joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  4. he wat vervelend voor je doe ff lekker rustig aan en heel veel beterschap ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Annemiek,
    Sterkte hoor! Doe rustig aan!
    Zo te lezen heb je het al druk zat.
    Veel plezier met de voorpret.
    groetjes van Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Miek deze is ook prachtig zeg... mooie kleuren... Hoe gaat het met je...???

    BeantwoordenVerwijderen