zondag 6 september 2009

Ben even heel druk

Evelien en Kevin, het aanstaande bruidspaar


Het lijkt net of ik niet veel doe, ik laat tenslotte niets zien op mijn blog! Ik ben echt wel heel erg druk bezig, maar dat kan ik pas later laten zien. Volgende week woensdag trouwt mijn nichtje en ik ben hun ceremoniemeester. 2 dagen later hebben we een 2-daagse rommelmarkt bij onze kerk en aangezien ik seretaresse van de commissie ben, heb ik het ook daar heel erg druk mee. Geeft niet, ik vind het allemaal heel erg leuk om te doen, maar het is wel extra druk nu het samenvalt. Ik had geen idee dat ceremoniemeester zijn tegenwoordig (oeps wat klinkt dat oubollig!) veel meer inhoudt dan toen wij 18 jaar geleden trouwden.
Ik heb echt geen idee of Evelien en/of Kevin wel eens op mijn blog komen, maar ik wil het risico niet nemen dat ze het wel doen en zien waar ik mee bezig ben. Alles wat ik heb gemaakt zet ik op de foto, dus er staat jullie over 2 weken nog heel wat te kijken, dat beloof ik!
Ik heb vandaag wel een verjaardagskaartje gemaakt naar aanleiding van de SOL van Kaartenmakers, maar ook die kan ik (nog) niet laten zien, dat doe ik vrijdag pas als de betreffende dame hem heeft gekregen...
Fijne zondag verder nog.
Lieve groetjes,


1 opmerking:

  1. Veel succes en nog meer plezier met alles.... We zien je wel weer terug!!!

    BeantwoordenVerwijderen