dinsdag 1 september 2009

Candy bij Ellen

Wauwie, kijk nou eens! Ellen wordt 11 september 50 (jawel!) en op 1 september bestaat Hobbystudio Ellen 10 jaar. En dat is dus vandaag! Dat vindt ze reden tot een feestje en daarom geeft ze deze blogcandy weg. Is tie gaaf of is tie gaaf??!! Ik ben al een hele tijd volger van Ellen en iedere keer weer verrast ze me met haar mooie en soms ook hele aparte, kaarten. Ik doe eigenlijk nooit mee met een blogcandy, maar voor Ellen maak ik graag een keer een uitzondering!
Ellen, bedankt voor je inpiratie, ik hoop er nog lang van te kunnen genieten! En natuurlijk alvast dubbel: VAN HARTE!!!!!

Lieve groetjes,

1 opmerking:

  1. ja super he ! Leuk leuk en nog bedankt voor det tip met het strikje. Ga het van de week eens proberen !

    BeantwoordenVerwijderen