woensdag 23 september 2009

Lekker geshopt!

Ik wilde echt alleen maar een aanvulling kopen op de vellen die ik vorige week van het bruidspaar had gekregen... maar ohhh... als ik dan even rondkijk ben ik weer verloren. 't Is toch erg! En als ik nou helemaal geen papier meer had liggen dan zou het nog wat anders zijn. Maar ja, ik had net mijn bestelling voor Griekenland weggebracht, de betaling contant ontvangen en moest dus alleen een paar vellen hebben! Maar ik word hier toch zo vrolijk van!!! Gisteren had ik mezelf al de Cards Only kado gedaan voor alle drukte die ik afgelopen weken heb gehad en nu dit dan gekocht. En nu er dan maar hard mee aan de slag!!!
Hoe slaan jullie eigenlijk je papier op??? Zelf heb ik 12x12 inch plastic mappen en daar gaat een vel of 20 in, heb vanmorgen dus de 4e er maar bijgekocht ;-) Maar ik heb het idee dat het in de toekomst toch wat anders moet gaan worden, want echt heel praktisch is het niet, niet overzichtelijk zeg maar...

Lieve groetjes weer,

2 opmerkingen:

  1. oooh daaar kun je weer lekker mee vooruit hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Annemiek,
    Is bewaar mijn scrap papier in een cassette van Cropper Hopper. Lijkt op een tijdschriften cassette maar dan lekker groot voor 12 inch papier. Voordeel is dat de vellen overeind staan en je een schuin deel hebt waar je kunt kijken welk papier je nodig hebt.Als je nog te weinig papier hebt (zal niet zo lang duren denk ik, zoveel mooi papier)(heb zelf al een tweede aangeschaft) dan moet je er iets bij zetten om het papier recht te houden.
    Als je het merk intoetst dan komen er wel een aantal verkooppunten.
    Groetjes Monique )volger giraffen afb.

    BeantwoordenVerwijderen