dinsdag 29 september 2009

Nieuw blog...

... van mezelf!!! Jawel, ik ben net nog een blog begonnen. Eéntje over het dagelijks eten 's avonds. Al een paar jaar houd ik in een schrift bij wat we eten omdat ik het gezeur wel eens zat werd van: "Dat hebben we vorige week nog op", "dat lust ik niet" enz. enz. Nu kan ik dat dus heel makkelijk nakijken, want als er iets niet bevalt gaat er een rood kruisje bij! Daarbij komt ook dat ik erg graag kook, nog liever nieuwe dingen uitprobeer en dat dan ook weer graag met anderen deel! En ik sta natuurlijk ook altijd open voor suggesties...
De recepten die ik hier neerzet mogen van mij allemaal zo gratis overgenomen worden. Laat alleen wel even weten wat je van het recept vond als je het een keer hebt gemaakt!
Ik hoop dat jullie het leuk vinden en een keer bij me langs komen!!!
Mijn nieuwe blog heet: Mam, wat eten we vandaag?

Lieve groetjes,

1 opmerking:

  1. mjammie heerlijk ben gelijk volger geworden ben heel benieuwd naar al je lekkere recepten

    BeantwoordenVerwijderen