dinsdag 29 september 2009

November en december

Voor november heb ik een sketch van mezelf gebruikt (zie zijlijn nr. 12). De afbeeldingen van paddestoelen en blaadjes zijn van Magnolia. Het papier is van Basic Grey, van de Wassail-lijn, erg mooie hefstkleuren. De randen van het papier heb ik gedistressed en ge-inkt, zoals de bladeren er buiten uitzien, gekruld en geen gladde randen. Verder heb ik touw tussen eyelets vastgemaakt en in de knoop een blaadjes-charm gehangen.

En dan december. Die heeft me het meeste moeite gekost. Ik had iets heel anders in gedachten, maar wel met deze afbeelding en dat lukte dus niet, de verhouding klopte niet, de papierkleur was niet mooi. En dus... maar weer opzoek naar nieuw papier. Op zich is dat niet erg, maar ik kom dan altijd met meer thuis dan de bedoeling is, LOL! Maar dit papier paste er wel bij, andere sketch opgezocht, en dat is ook niet zo heel moeilijk als je er meer dan 500 hebt. Tja, ik ben echt een verzamelgek van sketches geworden in een paar maanden tijd. En ik denk dat het er 2x zoveel hadden kunnen zijn als ik echt iedere sketch opsla die ik tegenkom. Maar dat doe ik dus niet, ik houd alleen wat ik zelf mooi vind.
Maar goed, even terug naar december... dit papier is van Making Memories en ter versiering heb ik alleen maar een bloem van Prima gebruikt, wat plakpareltjes en wat lint in bordeau en goud.
Ik hoop dat jullie van alle 12 de maanden hebben genoten om te kijken, ik heb het in ieder geval een heel leuk project gevonden om te maken en het bruidspaar vond het ontzettend leuk en origineel om te krijgen!
Lieve groetjes,

2 opmerkingen:

  1. Hoi Annemiek wat een prachtige kalender heb je gemaakt. En deze zijn ook weer geweldig!
    Prachtig papier! Een ontzettend mooi resultaat.

    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kalender is het geworden degene die hem krijgt en jij mogen er trots op zijn

    BeantwoordenVerwijderen