dinsdag 29 september 2009

Twee kaarten

Deze kaart is gemaakt met papier van toch wel één van mijn favoriete papierlijnen: Bo Bunny. En ook deze kleuren spreken me steeds weer heel erg aan. De stempel is van Kars, en ik heb er embossingpoeder op gebruikt, net als op de tekst van Doe Maar. Het mooie, bijpassende kant heb ik gekregen, het donkerbruine lintje is van de markt en de bloemen zijn van Prima.

De inspiratie voor deze kaart deed ik vanmorgen op toen ik het blog van Bev bekeek. Ik vond dat gevouwen randje zo leuk, dat ik dat ook wilde gaan doen. En het effect vind ik zelf heel erg leuk. Het papier is van Basic Grey, lint en kant van de markt, bloem van Prima, roosje via Alice. De inmiddels bekende boom, want ik gebruik hem nogal vaak, is van Imaginisce, beplakt met olijfkleurige plakpareltjes.
Dat was 'm weer voor vandaag, lieve groetjes,




2 opmerkingen:

  1. idd erg leuk dat gevouwen randje en ze zijn alletwee weer erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Annemiek wat een mooie creaties heb je de afgelopen 2 weken gemaakt. Ik was er even niet en heb ze net bewonderd. Ik vond dat randje bij bev en nu dus bij jou ook zo leuk en ga ik zeker een keer proberen. Je kookblog vind ik een super idee erg leuk. Liefs Paula.

    BeantwoordenVerwijderen