woensdag 30 september 2009

Vintage kaart

In de Cards Only had ik leuke voorbeelden gezien van vintage kaarten en daar wilde ik ook wel eens iets mee doen. Er stond bij dat artikel ook een hele gave link voor vintage afbeeldingen en daar ben ik dus gaan kijken. Nou dat was dus zeker de moeite waard! Shabby Chic heeft honderden afbeeldingen die je zo mag gebruiken en ik heb er dus aardig wat gedownload. Meer van zulke kaarten gaan dus volgen. Ik heb de afbeelding gekopieerd op Bazill Cardstock, daar zit een beetje linnenstructuur in en dat geeft een leuk effect, maakt het nog nostalgischer.
Voor deze kaart heb ik papier gebruikt van Basic Grey, kant van de markt en uit de oude doos, bruine bloem van Prima, lichte bloem gemaakt met de Cuttlebug en roosjes van Alice. Verder zitten er 2 parelpins bij en om het rolletje zit een stukje touw waar een charm aan zit. Ook heb ik mijn distresser gebruikt en een randpons van Fiskars.
Hoe vinden jullie hem geworden?
In Cards Only were some awesome vintagecards and I wanted to try that too. On the article was a blog mentioned where you can download hundreds of vintage images for free. Look and try it yourself on Shabby Chic. Ik copied this image on Bazill cardstock because of the linenstructure. For this card I used Basic Grey paper, lace from the market and granny's sewingbox, brown flower from Prima, light flower was made with the Cuttlebug and roses I got from Alice. I also add 2 pearlpins, a piece of robe on the roll with a charm. On the paper I used my distresser and a borderpunch from Fiskars.
What do you think of this card?

Lieve groetjes,

3 opmerkingen:

  1. schitterende kaart prachtig met die details enne bedankt voor je link ga er zeker eens snuffelen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gelukt Miek... niets mis mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whow erg mooi . Echt schtiiterend!!


    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen