donderdag 1 oktober 2009

DWYT #1


Er is weer een nieuw challengeblog: Don't Waste Your Thursdays. Een blog om je restjes papier op te maken! De enige voorwaarde van dit blog is dat je alleen Stampin Up producten mag gebruiken. Als je die hebt mag je lid worden van dit challengeblog en kun je je creaties laten zien. Mijn vriendin Alice is medeoprichtster van DWYT en DTlid. Echt heel blij ben ik voor haar, want ze had het er al heel lang over dat ze zoiets wilde doen.
Maar deze kaart die ik naar aanleiding van hun eerste sketch heb gemaakt kan ik alleen hier laten zien, want ik heb helemaal niets van SU, geen papier, geen stempels en geen inkt of wat dan ook. Maar dat geeft niet. Ik vond de sketch erg leuk en ben met een nieuw vel papier van We R Memory Keepers aan de slag gegaan. De stempel is van Artemio en het lint heb ik op een beurs gekocht.
En weer een kerstkaart klaar!
Lieve groetjes,


3 opmerkingen:

  1. Ooh maar ik ben niet echt mede-oprichter hoor... Heidi heeft het blog in het leven geroepen en ik mag eens in de paar weken een sketch maken. Je kaart is SUPERRRRRR!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt er inderdaad een erg leuke kaart mee gemaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whow wat een prachtige kaart ook erg mooi in die kleuren

    BeantwoordenVerwijderen