dinsdag 15 december 2009

Weer even terug

Hoi allemaal,

Wat heerlijk om weer even op mijn blog te kunnen, dat lukte al een aantal dagen niet meer. Ik kreeg gewoon afkickverschijnselen! Mijn pc blijft zo vaak hangen dat het niet leuk meer is. Soms moet ik hem om de paar minuten opstarten :-(
Morgenavond wordt hij nagekeken en hopelijk hersteld. Ik durf geen foto's te uploaden op de pc, want dat gaat ook vaak fout. Maar misschien lukt het dit bericht te plaatsen voor hij er weer mee ophoudt... Ik ben nog wel aan de knutsel, kaarten laat ik dus later nog zien. Ik moet nog een paar kerstkaartjes en dan ga ik echt weer aan de gewone, ben ze een beetje zat aan het worden!

Lieve groetjes, Annemiek

1 opmerking:

  1. hopelijk is je pc weer snel gemaakt er is niks zo vervelend als een pc die niet werkt

    BeantwoordenVerwijderen