dinsdag 19 januari 2010

YES, YES, YES

Hij doet het weer! Ik ben zo blij als een klein kind in een speelgoedwinkel. Poeh hé, wat heb ik mijn eigen pc gemist. Hij is niet meer weggeweest, een vriend van ons heeft het aangedurfd de garantiezegel voorzichtig los te maken en de pc open te maken. En net wat hij dacht: er zat een stekker niet goed vast. Even aangedrukt en hij loopt als een trein. Heb ik daar al die ellende voor door moeten maken!
En nu wil ik jullie natuurlijk ook de dingen laten zien die ik afgelopen weken nog heb gemaakt. Dat zijn onder andere deze 4 minipringlesbusjes. Ik had ze meegenomen naar de kerstmarkt op 19 december en daar verkochten ze goed. Ik had ze gevuld met allerlei soorten drop en dat viel in goede aarde.




De laatste is een grote pringlesbus, gevuld met een rol kaakjes. Was niet verkocht op de kerstmarkt, maar mijn moeder had prijzen nodig voor de Bingo van een ouderenmiddag en dus kocht ze deze daarvoor samen met twee gevulde theedoosjes. Dat viel bij die dames heel goed in de smaak, ik heb zelfs een opdracht voor meer theedoosjes er aan over gehouden!
Met welk papier alles is gemaakt weet ik niet precies meer, ik heb ook restjes opgemaakt.
Groetjes,

2 opmerkingen:

  1. Errug leuk , die pringels busjes. Ik heb er ook nog één staan, klaar om weg te geven.
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug in bloggersland, Annemiek! Fijn dat je pc weer werkt. Nu je rug nog....
    Je kaartjes en je pringelbusjes zijn hartstikke mooi geworden!
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen