zaterdag 13 februari 2010

Award



Wat een verrassing, ik heb een award gekregen van Ranita! Heel erg bedankt, Ranita maakt zulke mooie kaarten en andere kreatieve dingen, zeker de moeite waard om haar blog eens te bezoeken!

Bij deze award horen ook een paar regels:

1. Bedankt de persoon van wie je de award hebt gekregen
2. Plaats de award op je blog
3. Geef de link van wie je de award hebt gekregen
4. Noem 7 dingen van jezelf
5. Geef de award door aan 7 andere bloggers
6. Link de bloggers op je eigen blog
7. Geef aan de bloggers door dat ze een award hebben gekregen

En nu de 7 dingen die ik over mezelf wil vertellen:

1. Ik ben dol op scrapkaarten maken en bloggen
2. Ik verzamel sketches, maar kom er volgens mij nooit aan toe ze allemaal te maken ;-)
3. Ik kijk nu al uit naar onze zomervakantie bij Schluga in Oostenrijk
4. Ik houd van koken en nieuwe recepten uit proberen
5. Ik vind lezen ook heerlijk
6. Ik kan genieten van een lekker glas wijn
7. Ik ben er trots op beheerster zijn bij Kaartenmakers op Yahoo

En aan deze 7 bloggers geef ik deze award door:

Neline
Ineke
José
Elly
Astrid
Jannie
Riet

Lieve groetjes,

4 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor de award Annemiek.
    Vind het altyd een hele eer als ik er 1 krijg.
    Ik ga je naam er bij zetten.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Annemiek bedankt voor je Award en jij ook gefeliciteerd.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt hoor Annemiek, ik vind het weer een eer. Ik had hem op 18 december ook al een keer gehad, dus ik heb jouw naam daar ook bij gelinkt hoor.
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen