dinsdag 2 februari 2010

Bedankt

Voor een collega-diaken uit de kerk die afscheid neemt, had Oswin me gevraagd een bedankkaart te maken. Het moest een mooie, eenvoudige kaart worden. Hij heeft zelf een simpele sketch uit mijn verzameling gekozen en daar heb ik dit mee gemaakt. Het papier is van Little Yellow Bicycle, de stempel weet ik niet, er stond geen merk op, bloemen van Marianne Design en de letters zijn van een stickervel. Toevallig heeft Everybody Art het thema bedankt, dus kan deze kaart mooi in die challenge meedoen.

Oswin asked me to make a simple, stylish card for a colleague-deacon from the church who leaves the team. He choose the sketch himself from my collection and this is what I made with it. The paper is from Little Yellow Bicycle, stamp is unknown (no mark on it), flowers from Marianne Design and the letters are stickers. Everybody Art has the theme thanks this week, so I'm right on time to join the challenge.

Lieve groetjes,

8 opmerkingen:

  1. Ohh wat een prachtig kaartje Annemiek, echt stylvol voor die gelegenheid,

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PRACHTIG IS JE KAART ZEG! STIJLVOL EN HEEL MOOI!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whow wat een prachtige stijlvolle kaart toppie hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woww Annemiek,
    Ik vind hem heel erg mooi, deze kaart heeft klasse !!!
    Prachtig zoals die bloem ook mooi op het papier past, super !!!
    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Annemiek een prachtig kaartje voor deze gelegenheid, en de bloem is geweldig gaaf.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart is het geworden! Bedankt voor het meedoen aan EAC!

    Leonie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wonderful sweet card !!!! thanks for joining in our challenge.
    hugs tina46
    eac-team

    BeantwoordenVerwijderen