dinsdag 9 februari 2010

Cadeautjes voor de juffen

Bovenkant

Voorkant

Voor de juffen van Vincent heb ik ook weer theedoosjes gepimpt. Hij zat 3 ochtenden op PSZ, had 1 vaste juf (Angelique) en 3 juffen die ieder op hun eigen ochtend meedraaien. Vanmorgen was de ochtend van juf Rini en zij heeft dus nu haar doosje gehad en kan ik hem hier dus laten zien. Vincent heeft zelf het papier voor iedere juf uitgekozen en ze zijn alle drie dan ook heel verschillend geworden. Rini was hier in ieder geval heel erg blij mee.
Bovenkant


Voorkant


Binnenkant
De grote doos is voor juf Angelique en ook daarvoor heeft Vincent zelf het papier uitgekozen, de Magnolia-afbeelding en de bloemen. Grappig dat hij echt al een eigen smaak aan het ontwikkelen is, want sommige Magnolia's vond hij dus echt niet mooi!!! Het papier is van Basic Grey. Ik had voor Angelique ook nog een bijpassende kaart gemaakt, ook door Vincent de afbeelding uitgezocht. Angelique vond dit ook een geweldig cadeau! Donderdag en vrijdag krijgen de andere juffen hun doosjes, die zal ik dan dus pas laten zien.

Lieve groetjes,


4 opmerkingen:

  1. tjeee wat mooi zeg, daar zal die juf angelique vast en zeker blij mee zijn, zou ik wel zijn hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat begrijp ik dat de juf dit mooi vind het is dan ook een fantastisch mooi cadeau.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wat heb je dat prachtig gemaakt Annemiek,lief die stempels.
    En wat een mooi papier.
    De juf,s waren daar wel blij mee zeker.

    Liefs riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Annemiek,

    Omdat ik en mijn kids het zo,n leuk doosje vonden, zijn we op internet gaan kijken. Ik wist niet dat je het zelf gemaakt had.
    Super leuk. Leuk ook dat Vincent mee heeft uitgezocht.
    Nog bedankt. Ik zal zeker vaker je site bezoeken.

    gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen