zaterdag 13 februari 2010

Gekregen


Zoals gewoonlijk rond deze tijd op zaterdag kwam de postbode weer het één en ander in de brievenbus doen. Ik raap de post op en tot mijn verbazing zie ik dat er twee enveloppen voor mij bij zijn. En ik weet zeker dat ik nergens een bestelling heb lopen, dus??????? De eerste envelop omgedraaid en daarvan herkende ik gelijk de postcode, van Alice!!! Daar zat een hele mooie, lieve kaart in met ook nog eens een leuke stempel! Ook via deze weg een dikke knuffel en dankjewel XOX!
Maar de tweede envelop stelt me voor een raadsel, want daar staat achterop alleen maar "Valentijn". Is dat dan wat!!! Opengemaakt blijkt er een reep chocolade in te zitten met schattig papier er omheen, een hart met friend en een lint... nergens iets te ontdekken van de afzender. En nu moeten jullie weten dat ik mijn hele leven nog nooit iets van een onbekende heb gehad met Valentijn!!! Nu weet ik hoe het voelt en het is leuk!!! Maarrrrr..... het poststempel is half weg, maar toch vermoeden we dat daar 's Gravenhage staat en dan heb ik wel een idee, maar dat houd ik lekker voor mezelf, LOL!!!
Ik heb nooit aan Valentijn gedaan, maak er ook geen kaarten voor. Maar eerlijk is eerlijk, het is heel erg leuk om zoiets te ontvangen en dus ga ik volgend jaar ernstig nadenken over wie ik eens een keer op die manier blij kan maken. Heb ik dus al een goed voornemen voor volgend jaar, knap hè!

Fijn (Valentijn)weekend allemaal,


5 opmerkingen:

  1. De eerste is niet van mij... proest... maar van Valentijn! LOL!! En de tweede kreeg ik ook maar de dame die dicht bij Den Haag woont, ontkent in alle toonaarden! Ja right! Ikkus is niet gek! LOL! En haar naam begint volgens mij met een ... C!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee leuk he Annemiek!! Ik heb hetzelfde gekregen, verdenk ook C uit een plaatsje vlak bij Den Haag :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi wat een leuk verhaal, en wat een goed voornemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk Annemiek zo'n Valentijns verrassing.
    Geniet er maar lekker van.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha.... leuk altijd dat valentijn. Nou ik kreeg dus ook die leuke verrassing in mijn brievenbusje. Dus denk dat er toch iemand met een C er verantwoordelijk voor is...

    BeantwoordenVerwijderen