dinsdag 16 maart 2010

Behandeling achter de rug

Vanmorgen heb ik de pijnbehandeling voor mijn rug gehad. Ik vond het heel erg tegenvallen. Verschrikkelijk, wat deed het plaatsen van die naalden pijn, de tranen liepen over mijn wangen. En toen zaten er 2 niet helemaal goed en moesten dus iets verplaatst worden, wat een drama, ik dacht echt dat ik zou flauwvallen. Ik heb het laken op die tafel tussen mijn handen gefrommeld en daar maar in geknepen, mijn handen doen daar nu nog pijn van ;-)
De scherpe pijn is nu weg, maar de rugpijn is nu dus wel erger. Maar dat schijnt te kunnen en normaal te zijn. En dat kan een paar dagen tot een paar weken duren. Na 4-6weken zou ik resultaat moeten merken, dus dat hopen we dan maar.
Lang zitten gaat niet, dus even rustig aan met knutselen en computeren/bloggen. Beetje bij beetje probeer ik wel alles te lezen, maar als ik een keer niet reageer op jullie berichten/creaties, dan komt het dus daardoor. Ik heb nog wel wat staan om te laten zien, maar misschien lukt het vanavond nog even.
Lieve groetjes,

5 opmerkingen:

  1. he wat een vervelende behandeling dan zeg, maar we gaan duimen voor je dat het helpt, veel beterschap ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel moed en sterkte,wij duimen dat de pijn snel over gaat en dat je je binnen een aantal weken al veel beter voelt!!!Veel liefs,Celia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh meid, ik hoop voor je dat het heel snel gaat werken hoor, dan heb je niet voor niets zoveel pijn geleden vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Annemiek,

    Ik hoop dat de behandeling resultaat zal hebben meid!
    Ik hoop dat je je al snel veel beter voelt.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Annemiek,
    Wat vervelend allemaal zeg, ik hoop toch dat je baat hebt bij de behandeling en je snel resultaat zult merken.
    Sterkte met alles hoor meis.
    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen