donderdag 18 maart 2010

Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch

Ik had een paar mensen beloofd te laten zien wat ik allemaal had ingekocht op de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch afgelopen zaterdag. Door mijn rug was dat er nog steeds niet van gekomen, maar hier is het dan. Ik ben er echt superblij mee en heb mijn verjaardagsgeld zo goed besteed. Ik kan weer even vooruit!
Bruine bloemen, bruine brads, veel kant, lint en organza en de malletjes voor bloemen van Joy.

3 kleuren distressinkt, pearl glimmermist, mini plakletters, 2 stempels en kaartkarton voor viekante kaarten

Scrappapier

A4 kaartkarton en verschillende maten wire's voor de Bind-It-All, die ik van Oswin voor mijn verjaardag had gekregen!!!

Het was echt een heerlijk dagje uit met mijn mams (zij heeft ook e.e.a. gekocht!) en heel moe, maar voldaan zijn we weer thuisgekomen. Het enige wat we wat minder vonden is de hoeveelheid scrappapier, dat viel wat tegen. Maar ja, hebben we weer een reden om elders eens te gaan shoppen, LOL!!! Ook heb ik nog wel een serie scrappapier gekocht voor mijn moeder om een cardorganizer te maken, maar die krijgt ze met moederdag, dus nog even geduld.

Lieve groetjes,

1 opmerking:

  1. Wow, wat een mooie dingen zeg. Ik ben nl. ook gek op bruin. Hoe is't met je rug?

    BeantwoordenVerwijderen