vrijdag 23 april 2010

Beterschap


Afgelopen woensdagavond was er een SOL bij Clubs waar ik weer een keer aan mee heb gedaan. Heel leuk om weer eens een lange kaart te maken, dat doe ik niet zoveel. Op zich is de kaart heel eenvoudig, maar heeft wel een heel leuk effect door de 3 labels. Ik heb hem net pas afgemaakt, gisteren was er niet van gekomen. Ik heb er een beterschapskaart van gemaakt en het rustig gehouden, want omstandigheden lenen zich niet altijd voor een vrolijke/frisse beterschapkaart. De rozen heb ik gekleurd met distressinkt Walnut Stain.

Lieve groetjes,

9 opmerkingen:

  1. Mooie bruine kaart is dit zeg. Ik hou niet erg van alleen maar bruin, maar deze is superrrr.

    Groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig mooie kaart is dit en wat een leuk model kaartje.
    heel leuk die roosjes op de labeltjes.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaart meis, liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan en de vorm vind ik origineel (het is eens wat anders).
    Groetjes, Nora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vid bruin dus heel mooi, dus dit ook

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super zeg!! helemaal in mijn kleuren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke kaart zeg, leuk patroontje ook, ga ik ook een keer maken en het is waar wat je zegt van de kleuren, het leent zich niet altijd voor een vrolijke kaart.
    Groeten, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor, zo heb je een "gepaste" kaart, altijd handig om er 1 in huis te hebben.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi super die bruine kleuren heel mooi groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen