woensdag 21 april 2010

Award


Deze award stond vanmorgen voor me klaar bij Jolanda, dank je wel!!! En even later kreeg ik hem ook weer van Henriëtte, sturen we hem dus heen en weer ;-)

Wat moeten je doen als je hem ontvangt:
1. plaats de afbeelding op je blog
2. plaats een link van de persoon waarvan je hem hebt ontvangen.
3. geef de award aan wie je wil
4. laat de persoon die je genomineerd hebt, dat weten door een reactie op hun blog achter te laten.
Ik geef mijn award door aan:
Monique, omdat ze voor mij soms heerlijk verrassend uit de hoek kan komen.
Elma
Henriëtte
De laatste twee dames krijgen hem ook van Jolanda heb ik al gezien, maar ook van mij omdat ik ze op deze manier even wil laten weten dat ik van hun gezelligheid en creaties geniet. Dikke knuffel van mij meiden!!!

Lieve groetjes,

3 opmerkingen:

  1. Whaaaaa, kom ik hier om je te laten weten dat er een verrassing op mijn blog staat voor jou, zie ik dat ik m van jou ook net weer gekregen heb.......Dank je wel hoor!!! Hihi kunnen we er straks mee gaan kwartetten

    Groetjes en tot morgen,
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerdmet de award ! GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je award en wat lief dat ik deze van je krijg!
    Ga um gauw inpikken nu-))maar niet voordat ik even zeg, dat ik jou ook een topper vindt!

    liefs Elma

    BeantwoordenVerwijderen