vrijdag 9 april 2010

Ronde kaart in pastel


Hebben jullie al gehoord over het nieuwe challengeblog? Het is er één waar alleen Derwents gebruikt mogen worden en het heet dan ook Alles met en over kleuren met Derwents. Angelique heeft daar een oproep gedaan voor DT leden en daar wil ik ook wel een gooi naar doen, dus heb ik een plaatje opgezocht en ben lekker gaan kleuren! Het papier van Melissa Frances lag er al bij klaar. Ik maak zelden of nooit een ronde kaart en daarom was de uitdaging van Double Dutch met deze ronde sketch ook een echte uitdaging voor mij. En verder zijn er nog 4 challengeblogs waar ik met deze kaart aan mee kan doen!
Secret Crafter - groei en bloei in de tuin
Scrap Cards - lente
Shapes and more - andere kaartvorm

Did you hear about the new challengeblog? It's a blog where you only can join in, if you coloured your image with Derwent pencils, the blog is called Alles met en over kleuren met Derwents (Everything over and with colouring with Derwents). Angelique is looking for DTmembers and I want to try to get there, so I found a lovely image, took my pencils and here it is. The paper is from Melissa Frances . I (almost) never make round cards so the sketch from Double Dutch was a real challenge for me! And again I can join some other challenges as well!
Secret Crafter - how does your garden grow
Scrap Cards - spring
Shapes and more - extraordinary card

Bedankt weer voor het kijken / thanks for watching,


Annemiek

11 opmerkingen:

  1. Hoi Annemiek

    Leuk, zo'n ronde kaart en wat een lief plaatje. Ik ben ook even op de blog van de derwents gaan kijken en heb me met de tilda-lente kaart ook opgegeven voor het DT team. Misschien worden we wel samen uitgekozen.(of misschien ook niet) spannend hoor en bedankt voor de tip.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh gorgeous, beautiful colours and fabulous sweet image.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O Annemiek ik vind dit kaartje geweldig mooi.
    O zo lief en mooie kleuren en schitterend ingekleurd.
    Hopelijk wordt je uitgekozen voor het DT team succes we horen het wel.

    Fijn weekend, groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Annemiek, wat een geweldige kaart, vind de kleuren en het papier echt schitterend.
    Bedankt voor het meedoen met scr@pcards challenge blog en misschien tot de volgende challenge.
    groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke lentekaart !! Dank je wel voor je bijdrage aan scrapcards challenge blog.

    Gr, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een bjoetie weer Annemiek!!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieverdje, van die heerlijke zoete kleurtjes.
    Succes meid, ik zal voor je duimen.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous colours love the layout stunning thanks for sharing & joining us at SCSC

    Hugs Christine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Miek, Allereerst wat een mooie foto van jezelf... Ik zou je bijna niet herkend hebben. En je kaart is wauw... echt super mooi. Fijn dat je meedoet met de challenge van scr@pcards challengeblog...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wonderful card annemiek!
    thanks for joining us at FWSM
    xoxo BA

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke ronde voorjaarskaart zeg! En heel mooi ingekleurd met Derwent.
    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge.


    groetjes,
    Jeanet
    Gast Designer
    Scr@pCardsChallengeblog

    BeantwoordenVerwijderen