maandag 5 april 2010

Twee kransen

En dit is het stuk waar ik het meest trots op ben, de Canadakrans. 14 jaar geleden zijn we 6 weken in Canada geweest en hebben we al deze dieren in het echt in het wild gezien. Toen schilderde ik nog niet, maar toen ik de krans zag wist ik dat ik die wilde hebben. Ik heb er heel lang over gedaan voor hij klaar was, maar het resultaat mag er dan ook wel zijn. Hij staat alleen een beetje scheef op de foto :-(

Mathijs heeft een junglekamer gekregen toen we hier kwamen wonen en deze krans heb ik voor hem gemaakt voor op zijn kamer. En ook deze is heel goed gelukt.

Ik hoop dat de mensen die om deze foto's hadden gevraagd nu een beetje indruk hebben van mijn keramiekschilderen. Zo niet, vragen staat vrij hoor!
Ik schilder nu 13 jaar en geef 12 jaar les, ik heb een cursus gevolgd bij een groothandel om les te geven. Eén avond in de week komen er 6 dames bij mij schilderen en het is altijd een gezellig boel met elkaar.

Groetjes,

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kransen heb je gemaakt zeg. Ik vind ze super gelukt hoor. De dieren zouden zo uit het wild weggelopen kunnen zijn. Wat een geduldwerken zijn het geworden.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat mooi allemaal en wat een werk.
    Ik vind al je beelden mooi, maar deze 2 stijgen er voor mij wel bovenuit.
    Ongelooflijk mooi.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey Annemiek,
    erg mooi die beelden allemaal, ik vind vooral de ridders en de gargoyles erg gaaf en de kransen zijn leuk als aandenken van een reis, weer eens iets anders dan een foto

    groet
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen