woensdag 26 mei 2010

Oeps, vergeten

Vorige week heb ik 2x deze award gekregen, maar ik was hem vergeten te plaatsen, sorry meiden!!! De eerste was van Henriëtte en een dag later kreeg ik hem ook van Marian. Ben er weer heel vereerd mee hoor. Ik zou hem nu door moeten geven aan 10 personen, maar dat vind ik echt veel te veel, awards ga ik (in navolging van meerdere bloggers) voortaan aan één persoon doorgeven. Er gaan er zoveel rond in blogland dat het eigenlijk niet bijzonder meer is en dat zou het wel moeten zijn. Voor mij is dat deze keer aan Miranda, ze heeft een hele anders stijl van kaarten maken, maar ik vind ze super!

Lieve groetjes,

2 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd met je award, en idd 10 personen word toch lastig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Annemiek, bedankt he......tof. Ga hem plaatsen en je hebt gelijk vwb. die 10 mensen. Vind dat een heel gedoe, 1 is ok! Tot donderdag??, groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen