donderdag 22 juli 2010

For You




Vanavond met het opruimen van mijn hobbytafel kwam ik nog een paar afdrukjes tegen die ik iemand had beloofd. Oei, ik ben dus ik gebreke gebleven, was ze echt vergeten. Maar om ze nou op te sturen zonder kaartje erbij vind ik ook niets.
Vandaag staat er een nieuwe sketch op het DWYTterblog en aangezien ik bijna nooit een strak kaartje maak vond ik dit wel een hele uitdaging. Het is deze keer een ronde kaart, maar als je goed kijkt zie je dat ik hem op een stuk transparante sheet heb geplakt. Geen idee van me zelf, maar het idee geleend van Christa van het DT. Maar ok, dan de kleuren nog, die vond ik dus bij het challengeblog Cards & Things. Geen kleuren die ik zelf bij elkaar zou uitzoeken, maar het resultaat is best leuk geworden.
Ik vond het leuk om een keer zo tussendoor dit type kaartje te maken, maar veel zullen het er nooit worden! Ieder z'n ding zeg ik maar.

Fijne avond en lieve groetjes,

10 opmerkingen:

  1. heel origineel is dit prachtige kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje en ik vind het knap dat je dat kan maken want het is echt niet jouw stijl. Dus echt een uitdaging en dat is dan wel weer leuk.
    Fijn weekend Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Annemiek, wat een prachtig kaartje ! Bedankt voor het meedoen met C&T !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind hem gaaf, het is inderdaad leuk om eens iets anders uit te proberen.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel strak maar ook heel mooi.

    gr. Cootje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje Annemiek,lief dat afdrukje,met die strass pareltje.
    Maak het heel fijntjes.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind de lay-out en de boom met parels erg mooi
    misschien niet je normale stijl van kaarten maken maar toch erg leuk geworden
    gr
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful, I love it! Thanks for playing along with the Cards & Things Challenge this week too!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Annemiek, wat een mooi kaartje! Zo zie je maar ook buiten je eigen stijl kun je mooie dingen maken, groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooooh ik voel me vereerd haha. Heel leuk kaartje geworden hoor! En da's het leuke van die challenges, dat je ook andere kleuren gebruikt waar je zelf nooit aan gedacht zou hebben!

    BeantwoordenVerwijderen