zaterdag 21 augustus 2010

Cards & Things #45


Ik heb weer meegedaan met de challenge van Cards & Things, het blijft echt een uitdaging om een strakke kaart te maken. Omdat er ook regelmatig naar non-cute kaarten wordt gevraagd, wil ik echt gaan proberen vaker daaraan gehoor te geven. Maar het blijft onwennig! Voor dit kaartje heb ik papier gebruikt van GCD, de stempels zijn van My Paper World.

Er is al een paar keer gevraagd hoe het met mijn teen is, dus hier even een update: ik loop nog steeds met krukken in huis, althans zoveel mogelijk, want ik smokkel nog wel eens hoor! Mijn voet is ook nog steeds erg dik, de pijn lijkt iets af te nemen. Maar doordat ik met krukken loop belast ik de rechterkant van mijn heup en bekken weer meer (toch al mijn 'slechte' kant), want de verrekte pees is in mijn linkervoet. Dus krijg ik weer meer last van mijn rug. Schiet dus niet echt op. Maar veel zitten betekent dus veel knutseltijd hebben en dat vind ik dan weer niet erg, LOL!!!

Lieve groetjes en alvast een fijn weekend gewenst,

8 opmerkingen:

  1. Hallo Annemiek,

    Wat een prachtkaart, alles past perfect bij elkaar super!
    hopelijk gaat de pijn snel minderen, maar zit nog maar veel hoor,
    zo hebben wij veel creaties om te zien, hihi.

    groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Annemiek,

    Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor de challenge. Ik heb je vorige kaarten gezien, die waren ook erg superrrrr.

    Ik heb me gelijk als volger bij je gezet. Heb sinds vorige week een blog aangemaakt. Kan ik eindelijk eens bij je gaan reageren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is je goed gelukt hoor! ik vind het een hele mooie kaart geworden!! groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Annemiek.
    Het zit nog niet mee,dit duurt nog wel nog een poosje,voor dat het over is.
    En ja dat weet ik,als je daar wat heb,belast je weer wat anders.
    Sterkte ermee meis.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat is kaart mooi!!!!!
    schitterend papier, mooie stempel en prachtige kleuren.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kaart is prachtig geworden !! Bedankt voor het meedoen !

    BeantwoordenVerwijderen