vrijdag 3 september 2010

Tegenvaller

Vanmorgen had ik een afspraak bij de fysio (voor mijn rug) en hij schrok nogal van mijn voet. Die is nl in al die weken nauwelijks dunner geworden en ook de pijn is niet veel minder. Hij vertrouwde het niet en nam direct contact op met mijn huisarts. Die kan ook echo's maken en dat moest dus gebeuren. Wel zei de fysio dat ik er van uit moest gaan, wat het ook was, dat ik pas zo'n beetje op de helft ben van de genezing... shipsssss... dat betekent dus nog zo'n 3 weken!!! BAH!!!
Aan het eind van de middag kon ik nog bij de huisarts terecht en nu blijkt dus dat mijn pees niet is verrekt, maar dat er ontstekingen zitten ìn de gewrichten van mijn grote teen en de teen ernaast. Doordat ik fibromyalgie heb duurt het genezingsproces weer veel langer. Ik heb dus nu een ontstekingsremmer + pijnstiller gekregen en moet over 14 dagen terugkomen. Intussentijd rust, niet belasten, hetzelfde dus wat ik al deed.
Dus gaan we maar weer verder aan de knutsel!!!

Lieve groetjes,

10 opmerkingen:

  1. Wat vervelend zeg, maar ik hoop dat je je met je hobby toch nog kunt vermaken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Annemiek wat een tegenvaller zeg, wens je heel veel sterkte.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bah Annemiek, echt een tegenvaller voor je zeg!! Toch wel weer fijn dat je nu weet waarom het zo lang duurt en dat je daar nu medicijnen voor hebt. Gaat het waarschijnlijk sneller dan wanneer je het niet wist. Maar al met al......superrot voor je.
    Tja, dan MOET je gewoon echt gaan knutselen, want heel de dag alleen maar voor je uit kijken is niets.
    Ik ben benieuwd wat je gaat maken.

    Groetjes Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg meis
    fibromyalgie is geen pretje, ik weet wat je mee maakt
    ik wens je veel sterkte met het genezing proces
    en veel plezier met kaarten maken
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is zeker een hele grote tegenvaller!
    Ik hoop dat je met freubelen je tijd een beetje door komt;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. he wat vervelend voor je, hopelijk gaar het wel allemaal helpen, veel beterschap ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Annemiek, vervelend zeg, wat een tegenvaller dan he? Sterkte en in ieder geval knutselse! groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. meidje toch dat schiet niet zo hé .... gelukkig dat kaarten maken afleiding geef ee je ondergaande zon is prachig
    doeiiiiiiiiiiiii g tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh Annemiek toch,wat erg voor je meis,wat zal je veel pijn hebben.
    Dat duurt heel lang,voor dat je daar van af bent.
    Heel veel sterkte,en doe het rustig aan hoor.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hé meissie, vervelend nieuws, neem goed je rust en gelukkig hebben we voor knutselen onze hoofd en handen nodig, heb je misschien wel een beetje afleiding, zeker met alle mooie dingetjes die nu uitkomen (en al uitgekomen zijn)

    big hug
    Mirand

    BeantwoordenVerwijderen