vrijdag 22 oktober 2010

Happy Halloween

We zijn weer terug van een weekje Drenthe, morgen ga ik wat foto's maken van de kaarten die ik daar heb gemaakt en wat foto's plaatsen van wat we hebben gezien...
Deze kaart had ik vorige week al gemaakt en op de bus gedaan...

Voor de Halloweenketting bij de Kaartenmakers op Yahoo heb ik deze kaart gemaakt met stempels van Elusive die ik mocht lenen van Miranda (bedankt meis, ze zijn super!), want zelf heb ik (nog) geen stempels voor deze gelegenheid. De kaart is inmiddels binnen bij de ontvanger, dus kan ik hem nu laten zien. Ook het idee om de lucht zo te maken is van Miranda, eerlijk afgekeken bij haar, LOL!!! Ik had geen bijpassende kleur paars cardstock en dus heb ik het zelf ook gesponst met distressinkt, weet je tenminste zeker dat je altijd de goede, bijpassende kleur hebt!

Er lopen in deze tijd heel veel challenges met het thema Halloween, dus daarom kan ik aan de volgende challengeblogs meedoen: Double Dutch - Stamp with Fun - A spoon full of sugar - Creative Inspirations - C.R.A.F.T.


Lieve groetjes,

17 opmerkingen:

  1. Erg mooi , Annemiek ! Wat heb je dat prachtig gedaan met die inkt. Een heel artistiekerig kaartje....Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig is dit met die kleurige achtergrond

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super kaart Annemiek, heeeeeeeeeeeeel erg mooi!!
    gr
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Annemiek,

    Je gaat helemaal over een ander boeg. GAAF!

    groetjes van Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Annemiek,

    Dat heb je mooi gedaan en je kan niet van alles een stempel hebben hé, dan is even lenen toch leuk hé.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. HOi Annemiek,
    Welkom thuis. Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad en ben benieuwd wat voor kaarten je hebt gemaakt in Drenthe.
    Deze kaart is toppie hoor (ook al hou ik niet heel erg van haloween) Mooi hoe je de lucht en vooral de maan hebt gemaakt.
    Groetjes en tot snel,
    Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Annemiek wat een apart kaartje!
    Ik ken deze techniek helemaal niet maar sta er steeds weer versteld van wat voor moois je er mee maakt!!

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh, Annemiek wat mooi weer, echt een platje.
    Ben benieuwd naar je foto's van de vakantie.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje Annemiek,de kleuren zijn toch zo mooi.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart is het geworden, Annemiek.
    Diegene die hem in de bus heeft gekregen, zal er vast erg blij mee zijn. Superrrr . Mooie kleuren ook.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, what a lovely card! Thanks for joining us this week at Wednesday’s Creative Inspirations Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such a wonderful card, love the colours!

    Thanks for joining us at Wednesdays Creative Inspirations Challenge!

    Hugs Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. what a great card...love the clean lines and the cute image. Thanks for joining us at C.R.A.F.T challenge this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Very great card! Great motiv and Design! Thanks for joining stamp with Fun.
    Big Hug
    Andrea-Emmi41

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is simly lovely! Beautiful colouring & I love the shaded background. Thanks for joining us at the CRAFT Challenge this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie 'spooky' kaart Annemiek, leuk dat je met ons meedoet bij CRAFT Challenge en veel geluk! Vergeet niet om donderdag weer bij ons langs te komen voor onze volgende challenge en om te zien of je gewonnen hebt.

    Jo en Tigerlover.

    BeantwoordenVerwijderen