zondag 31 oktober 2010

Happy Halloween

Voor een swap heb ik een paar weken geleden deze kaart gemaakt. Hij is nu al een week onderweg, maar ik heb nog niet gehoord of hij is aangekomen, dus ik vrees het ergste. Het zit er dik in dat ik dus nog een nieuwe moet maken. Omdat het vandaag Halloween is wil ik deze toch nu laten zien. De stempels zijn van Elusive en mocht ik lenen van Miranda. Ik weet niet meer precies welke distresskleuren ik heb gebruikt, ben ze vergeten op te schrijven.

Fijne dag, lieve groetjes,

10 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Annemiek! Happy Halloween!
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annemiek, hij is leuk geworden! Hoop dat ie wel aankomt! Ben in de lappenmand en momenteel geen tijd voor veel reacties! Maar deze wel eventjes, groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lekker creepy kaartje, prachtig in die kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Annemiek, Wat een leuke kaart zeg.
    Het spelen met de inkt geeft een heel mooi
    effect. Je bent om met deze techniek.
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb niets met Halloween, maar je kaartje vind ik prachtig, super je kleuren, knap gedaan hoor:)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig geworden,mooie kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig hoor, lijkt me wel heel moeilijk om het zo te maken met distress...
    Gr, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooooooooooo SUPER !!! ben dol op griezel dingen maken ,haloween of niet, creepy werkstukjes maken is geweldig leuk ;-)
    prachtige kaart meis .

    groetjes rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook weer zo'n mooi artsy kaartje ! Prachtige kleurencombinatie. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi je kaart
    Groetjes,Marian

    BeantwoordenVerwijderen