zaterdag 27 november 2010

Post Card

2 weken geleden op de KreaDoe kocht ik deze supergave stempel, het is de Etched Medallion van Hero Arts. Pas de afgelopen week had ik de rust om er iets mee te gaan doen. Het idee voor deze kaart heb ik van internet. De bloem (zoals ik meer vind) heb ik in lagen op de kaart aangebracht met foamtape ertussen.Elly heeft de afgelopen weken heel wat kaarten met bijbelteksten geplaatst op haar blog en ik vond dat eigenlijk wel heel mooi. Ik heb het idee dus van haar. Alleen vond ik het niet mooi op de voorkant van de kaart en heb ik het dus aan de binnenkant geplakt. 3 plakparels erbij maakt het af.

Lieve groetjes,

18 opmerkingen:

  1. Hoi hoi,

    wat een prachtig kaartje heb je gemaakt zeg, hééél mooi!!
    Fijn weekend!

    gr.arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annemiek, Het is een prachtige kaart.
    De stempel vindt ik ook heel mooi.
    En de tekst is idd. mooier aan de binnenkant.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Annemiek,prachtig die bloem.
    En wat een mooie kleuren,echt geweldig.
    Mooi die tekst.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Annemiek,

    mooie kaart hoor! en een prachtige stempel.

    gr
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart, geweldige stempel.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende stempel kaart
    Groet,Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow mooie kaart!!!
    mooie stempel, maar die varens op de kaart is dat ook een stempel? vind ik ook heel mooi!
    groetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart Annemiek, wat een schitterende bloem heb je gemaakt.
    Fijne zondag,groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig kaartje Annemiek, heel mooi gedaan.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart, Annemiek!
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart Annemiek. Vind de varen stempel ook erg mooi.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Annemiek jong geleerd is oud gedaan zegt het spreekwoord Nog even dan maakt hij net zulke mooie kaarten als zijn moeder Miep D.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooie dingen heb je de laatste week gemaakt. En die van Mathijs vind ik het mooiste! liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die is gaaf geworden zeg!! Helemaal mooi. De tekst is ook erg pakkend.

    Liefs Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat prachtig,
    ik heb een Award voor je op mijn blog
    www.dbkaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart!! Prachtige tekst!!

    Lieve groetjes van Diana.

    BeantwoordenVerwijderen