donderdag 4 november 2010

Santa's place


Voor de weekuitdaging bij Kaartenmakers hadden we een sketch gekregen. En ik ben dol op sketches, hij ziet er super uit, dus ik heerlijk aan de slag ermee. Ettie had de sketch zelf gemaakt en ik vroeg haar of ze er nog meer had en ik kreeg er nog een paar, helemaal leuk. Ga ik net deze kaart plaatsen op de groep..... blijk ik de verkeerde sketch als weekopdracht te hebben gebruikt! De verkeerde opgeslagen :-((
Maar goed, ik ben wel blij met deze kaart hoor. Hij is gemaakt met de allerlaatste restjes van mijn 6x6" blok van Websters Pages. Ik baal zo dat het op is! Verder de nodige bloemen, kant en pins en een boel pareltjes, heerlijke dingen zijn dat toch.

Lieve groetjes en een fijne dag,

13 opmerkingen:

  1. je kaart is helemaal SUPERRRRRRRR.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart hoor Annemiek.

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hartstikke mooi!!! het papier is idd heel gaaf.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hoi Deze kaart is zeker super.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oww jeetje, wat is deze mooi Annemiek, ook schitterend papier hoor !!!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. whow wat een prachtige vintage kaart is dit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Annemiek,mooi plaatje en papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Verkeerde sketch of niet......hij is prachtig !! Ik vind die vintage kerstkaarten zo mooi ! Die afbeelding is ook zo schattig. En dat scheelt een hoop kleurwerk......Compliment ! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje!
    Ook in de vintage stijl ben je 'n kei! :)

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super vintage kaart! erg mooi en het papier is zeker ook erg mooi, misschien hebben ze het op de kreadoe komende week

    gr
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart Annemiek.
    Jammer dat je papier op is het is echt geweldig mooi.
    Maar er is nog meer mooi papier hoor(lol)

    Fijn weekend Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Annemiek. Wat leuk om jouw blog even te kunnen bekijken. Schiiterend. Je zit echt boordevol talent. en Wow, wat heb je een super mooie kaart heb je van de schets gemaakt. Thanks for sharing.

    Liefs van Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige nostalgische kerstkaart, a
    Annemiek.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen