woensdag 1 december 2010

Blogaward

Ik kreeg deze award van Daniëlle, dank je wel hoor!
Ook bij deze award horen een paar opdrachten en dus die ga ik even uitvoeren.

* bedank degene waarvan je het award heb gekregen
* vertel 8 dingen over jezelf
* geef de award door naar maximaal 8 mensen
* neem contact op met de bloggers en vertel ze dat ze een award hebben

En hier zijn de 8 dingen over mezelf:
1. Ik knutsel al heel lang, kaarten maken ben ik zo'n beetje begonnen in de periode van het theezakjes vouwen (gelukkig ben ik een theeleut!).
2. Ik houd absoluut niet van de maand december.
3. Ik ben dol op onze vaste plek op de Schlugacamping in Oostenrijk.
4. Ik breng iedere dag teveel uren achter de pc door, ben echt 'verslaafd'.
5. Ik eet het liefst een Griekse salade en biefstukje.
6. Ik drink het liefst een margarita, maar vind rode wijn ook heerlijk (en in de zomer rosé).
7. Ik kijk niet graag tv, alleen CSI en Bones.
8. Ik lees ook nog graag en dan ook CSI, Bones, detectives en af en toe een literaire thriller.

Een award geef ik tegenwoordig nog maar aan 1 persoon door en dat is deze keer aan: Henriëtte

Lieve groetjes,

4 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd met je verdiende award

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Annemiek voor deze award.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je Award Henriette
    Groet,Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Herzlichen Glückwunsch zu deinem Award. Hast ihn auch verdient, du machst auch so wunderschöne Sachen.

    einen lieben Gruß von Andrea

    BeantwoordenVerwijderen