woensdag 15 december 2010

Derwent #16


Door omstandigheden heb ik een paar keer niet mee kunnen doen aan de Derwents-challenge, maar nu is het weer gelukt. De opdracht is deze keer een Sneeuwpop in het blauw/grijs. Ook deze keer is er weer een mooie prijs: een cadeaubon van 10 euro, te besteden bij Scrap & More!

Ik heb mijn Magnolia-sneeuwpop tevoorschijn gehaald, die blijf ik zo leuk vinden! Het inkleuren was ook niet zo moeilijk, maar toen de kaart er om heen. Pfff, ik kwam er niet uit. Uiteindelijk ben ik maar ik mijn verzameling sketches gedoken (ik heb er nu dik 800) en heb deze mooie van Sandra er uit gehaald. Met het gave papier van Bo Bunny was het toen zo gepiept en ik ben er nog tevreden over ook! Ik heb er wel voor gekozen om er een felicitatiekaart van te maken. Kerstkaarten zijn natuurlijk ook heel leuk en toepasselijk met een sneeuwpop, maar in deze wintermaanden zijn er ook nog genoeg jarigen!

Ik kreeg heel leuke reacties op mijn kaart voor Kees en daarbij de vraag hoe hij het vond. Achteraf vond hij het allemaal heel erg leuk en kon hij het wel waarderen, mijn kaart vond hij super, dus dan is de opzet geslaagd!

Lieve groetjes,

16 opmerkingen:

  1. hihi het is ook een lieverd die sneeuwman, daarom heb ik hem ook maar weer eens gebruikt, en je hebt er een prachtig winters kaartje van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi,

    wat een beauty zeg!!!!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow!! Prachtig kaartje geworden Annemiek! Ik dacht al, hé! die sketch komt me bekend voor hahahaha!
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig winters kaartje! Wat is tie leuk hé mr snowman.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Annemiek,

    Wat een lieve kaart is het geworden. Die sneeuwman is om te zoenen.

    Groetjes Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sweet is die geworden, die stempel blijft gaaf he?!
    Heb deze ook uit de kast gepakt van de week-)
    Ook het nieuwe papier van Bo-Bunny leent zich er super voor.

    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een prachtig kaartje Annemiek.
    Echt winters.

    groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart Annemiek,leuke stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig, heel mooi papier, mooie kleuren en heel mooi ingekleurd.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super is deze mooie kaart! Fijn dat je er weer bij was deze keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kerstkaart. Mooi papier ook.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn ze toch leuk die magnolia sneeuwpoppen. Mooie kaart.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. let it snow, let it snow, let it snow...super mooi kaartje Annemiek, kleuren komen ook zo mooi over

    gr
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtig kaartje Annemiek, erg leuk gedaan!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Liebe Annemiek, was für eine wundervolle Karte, ich bin total begeistert. Du hast alles so liebevoll und geschmackvoll gestaltet, einfach traumhaftschön......und deine Coloration ist wundervoll....

    Wünsche dir ein schönes Wochenende,sei lieb gegrüßt von Andrea

    BeantwoordenVerwijderen