donderdag 13 januari 2011

Drip drop techniek

Bij de groep van Kicostamps heb ik deze maand meegedaan met een ketting. Voor de kaart moest de drip drop techniek gebruikt worden. Omdat ik geen refills heb, maar wel veel acrylverf heb ik het daar mee gedaan. Ik heb groen, brons en champagnekleurige metallicverf gebruikt en daar de rozenblaadjes (Impression Obsession) mee gestempeld op een witte correspondentiekaart. Daarna heb ik een tekststempel van My Paper World en Versafine Smokey Grey gebruikt.
Vervolgens ben ik de kaart gaan sponzen met distressinkt Bundled Sage en Frayed Burlap. Ook de randen van het craft en mint cardstock heb ik bewerkt met Frayed Burlap. De roos (ook van Impression Obsession) gestempeld met Versafine en goudkleurig embospoeder daarover verhit. De roos ook gesponst met Bundled Sage en met dezelfde kleur nog hier en daar wat donkerder gemaakt met een waterbrush. Lint om de kaart, roos uitgeknipt, beetje Glimmermist erover en met foamtape opgeplakt. Als laatste wat plakpareltjes en klaar.
Ik vond het leuk om de techniek een keer gedaan te hebben, maar mijn ding is het niet hoor!

Lieve groetjes,

12 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan zet, jij bent hier zo goed in met dat sponsen enzo! Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annemiek , ik vind het eind-resultaat erg mooi ! Maar wat een werk is dat. En volgens mij kost het je ook best veel inkt....Volgens mij is het ook niet mijn ding. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Annemiek!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig en heel stijlvol is dit originele kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sjiek de friemel hoor! Het kaartje is wel erg mooi! Ik zie de drip drop techniek ook niet zo zitten.. dan ben je zo door je refills denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En toch vindt ik het geweldig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, was für eine edle und stilvolle Karte, die gefällt mir sehr, sehr gut.Eine sehr schöne farbliche Gestaltung und eine wundervolle Zusammenstellung der Motive.

    Die Technik kennne ich noch garnicht, aber das Ergebnis ist wundervoll und gefällt mir ausgesprochen gut.

    Einen ganz lieben Gruß von Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig Annemiek, jammer dat je er vandaag niet was.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze ook heel mooi Annemiek! Toevallig pas naar die techniek zitten kijken, kende 'm al van een Amerikaanse site, leuk! Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooii.
    Ik denk dat ik die techniek ook maar een keer uit moet proberen..

    Groetjes Mignon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stijlvolle kaart is dit. Ik heb het filmpje zitten bekijken, denk niet dat ik het snel zal doen, want dan moet ik nog meer inkt aanschaffen, maar het is wel superleuk.

    Groetjes Jet

    BeantwoordenVerwijderen