zaterdag 15 januari 2011

You're Sweet as everything

Al ruim een half jaar liep ik met het plan om een eigen groep te gaan beginnen op Yahoo en afgelopen week heb ik de knoop doorgehakt en het gedaan! Ik heb de groep Cards & More genoemd omdat het niet alleen om kaarten gaat maar ook andere dingen, zoals bijvoorbeeld doosjes, verpakkingen enz. Lijkt het je leuk om bij een actieve groep mee te doen, kom dan gerust eens langs en meld je aan. Er is echter één voorwaarde aan de groep verbonden: minimaal 1x per maand laat je iets zien op de groep, dit om een slapende groep te voorkomen...
Ettie had de eerste maandsketch gemaakt voor Cards & More, je mag iets veranderen aan de sketch, maar er moet een hart (of meer) op te zien zijn, want het is voor Valentijn. De winnaar van deze sketch staat de maand februari op de homepage.

Omdat de kaart voor Valentijn is heb ik voor de tradionele kleur rood gekozen! Ik wilde deze keer geen afdrukje gebruiken en dus heb ik een hart getekend en daar allemaal rode bloemetjes op geplakt en wat kant er onder uit laten komen. Klein stukje Tilda-papier erachter, vlinders van cardstock en ander Tilda-papier, wat plakparels, parels op draad en een strik.

Klein detail van de strik en vlinder...

De sketch
Lieve groetjes en een heel fijn weekend,


10 opmerkingen:

  1. whow wat een schitterende en originele kaart is dit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een geweldig mooie, romantische kaart, je hart ziet er super uit.
    mooie sketch.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende creatie.
    Super mooi
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, die ist dir aber wieder ganz ausgezeichnet gelungen, ein ganz bezauberndes Kärtchen liebe Annemick. Die gefällt mir sehr gut.Du hast den Sketch perfekt und wundervoll umgesetzt.

    Wünsche dir noch einen schönen Samstag Abend, sei ganz lieb gegrüßt von Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke idee Annemiek met al die losse bloemetjes, groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje Annemiek!
    Succes met je clubje.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Ben je wel even zoet mee geweest, eer dat je al die bloementjes hebt opgeplakt. Maar het eindresultaat mag er zijn hoor Annemiek.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow wat een werk met al die bloempjes, maar het resultaat mag er zijn, echt prachtig geworden

    knuf
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattige kaart is dit geworden zeg en wat een werk al die blommetjes zo op te plakken. Ik ga binnenkort eens proberen om me aan te melden voor je club. Misschien gaat het wat beter met de Yahoo bij mij.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen