dinsdag 4 januari 2011

Zoek de verschillen

Bijna 2 weken ben ik niet in blogland geweest, mijn hoofd stond er helemaal niet naar toen Oswin in De Herberg zat. Het bleek daar niet te zijn wat we er van verwachtten en hoopten, daarom hebben we besloten dat hij naar huis zou komen. Hij is sinds een paar dagen weer thuis en we zijn er allemaal heel erg blij om. We wachten nu op de psycholoog voor therapie, hopelijk is de wachtlijst niet al te lang meer. De medicijnen doen hun werk, maar de weg is nog lang...
Wel wil ik jullie bij deze nog laten weten dat hij de kado'tjes die ik voor hem gemaakt had ontzettend leuk en lief vond. Ook vond hij het leuk om te horen dat jullie er ook zo positief op hadden gereageerd.
Omdat de berichten van alle blogs die ik volg behoorlijk waren opgelopen heb ik ze wel allemaal gezien, maar niet gereageerd, want dat kost me veel te veel tijd!

Natuurlijk wil ik jullie ook allemaal een heel fijn, goed, gelukkig, gezond, maar vooral ook creatief nieuwjaar toewensen. Bedankt voor het volgen van mijn blog het afgelopen jaar, ik hoop dat jullie er ook dit jaar weer van kunnen genieten. Ik zal in ieder geval mijn best blijven doen!!!

Maar goed... ik had me een paar weken geleden opgegeven voor een Kerstketting van Stampin Up!, want één van de andere dames stuurde me afdrukjes omdat ik zelf nog niets heb. Er hoefden maar 5 kaartjes gemaakt te worden en hieronder staan ze...





Veel verschil zit er niet in de uitwerking (behalve dan de kleur), dus zoek de verschillen maar!

Lieve groetjes,

10 opmerkingen:

  1. Ze zien er prachtig uit Annemiek!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liebe Annemick, ich wünsche dir für das neue Jahr alles erdenklich Gute und Liebe. Ich wünsche dir und einer Familie,dass alles gut wird, ich drücke dir fest die Daumen und schicke dir viel Kraft.

    Deine Karten sind alle total Klasse geworden und gefallen mir sehr gut.

    Einen ganz lieben Gruß von Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke, strakke kaartje, leuk om te zien hoe een kaart veranderd als je een andere kleur gebruikt.
    fijn dat Oswin weer thuis is en heel veel sterkte.
    een mooi, liefdevol en creatief jaar wens ik je toe,

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaartjes geworden! Jammer dat de Herberg niet bracht wat jullie hoopten, maar ik wens jullie toch al het goede voor het komende jaar en hoop dat Oswin er weer bovenop komt!
    Liefs, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaartjes Annemiek.
    Wat een vreselijk voor jullie dat je dit allemaal moet mee maken.
    Hoop dat jullie gauw hulp weer krijgen en dat het dan beter mag gaan.
    Heel veel sterkte meis.
    Toch wens ik jou en je dierbare een gezond 2011 toe.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Annemiek,
    Fijn dat je weer even in blogland bent!
    Goed om te lezen dat Oswin weer thuis is.
    In ieder geval veel sterkte voor de komende tijd!
    Ik vind je kaarten prachtig! Leuk om ze in verschillende kleuren te zien.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. HOi Annemiek,

    Handig om nu al aan de voorraad voor dit jaar te zijn begonnen. Ze zijn eenvoudig maar leuk.
    Heel veel sterkte toegewenst met en voor elkaar.

    Groetjes Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Annemiek,
    ik kan me voorstellen dat het fijn is om je man weer thuis te hebben. Zover weg lijkt me ook niet prettig. Hopelijk kunnen jullie snel bij een psych terecht komen, het helpt mij in ieder geval erg goed in combinatie met sport en medicijnen. Het klinkt misschien gek, maar hardlopen is een hele goede therapie bij een burnt out (zie boek running therapie - Bakker).
    Veel beterschap en ik zou het bijna vergeten, je kaartjes zijn ook mooi!

    knuf
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sorry voor mijn eerdere vraag.
    Nu ik verder op je blog kijk zie ik dat je een moeilijke tijd meemaakt.
    Vergeet mijn vraag en richt je op de dingen die echt belangrijk zijn.
    Heel veel sterkte.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Annemiek,
    Wat jammer dat de Herberg niet gegeven heeft wat jullie er van verwachtten. Hopelijk heeft je man straks meer baat bij de nieuw ingeslagen weg. Blijf in iedergeval hoop houden en probeer een beetje aan de crea te blijven zodat je je gedachten kan verzetten..... Ik weet het gedeeltelijk uit eigen ervaring, al blijft het moeilijk.
    Je kaartjes zijn weer heel erg mooi gemaakt!
    (zou ik bijna vergeten)

    Gr. Agnes

    BeantwoordenVerwijderen