zondag 27 februari 2011

Blogaward


Ik heb deze blogaward gekregen van Rosita. Toen ik de afbeelding opsloeg zag ik dat ik hem ook had gekregen Thea, maar ik ben hem helemaal vergeten te plaatsen! Excuses Thea, bij deze dus. Rosita en Thea, bedankt voor deze mooie award, het doet me toch iedere keer goed als ik zoiets krijg, het is een teken van waardering voor wat ik op mijn blog zet, dank jullie wel!

Als je de award aanneemt en door wilt geven, maak je een bericht met de afbeelding van 'Liebster blog' en neem je ook de instructies (die je nu leest dus) over.
* Maak een verwijzing naar het blog en de persoon van wie je deze award kreeg.
* Bedank de geeftster op haar blog
* Geef deze award door aan 3-5 personen en maak een link naar deze blogs
* Geef via het blog van deze personen geef je door dat ze een award hebben gekregen.
Zoals inmiddels waarschijnlijk bekend geef ik een award altijd maar door aan 1 persoon, maar omdat ik hem nu 2x heb gekregen geef ik hem ook 2x door.
De eerste is voor Henriëtte, leuk, lief en creatief en vaak een steun voor me!
De 2e gaat naar Andrea, wat zij maakt vind ik heel mooi en haar reacties op mijn blog zijn altijd superlief!

Lieve groetjes,

3 opmerkingen:

  1. Herzlichen Glückwunsch liebe Annemick, ich freue mich für dich,du hast den Award auch total verdient.Du machst immer so wundervolle Sachen, ich komme so gerne auf deinen Blog vorbei und lasse mich insperieren.

    Ich fühle mich total geehrt, dass du ihn an mich weitergibst, aber ich habe ihn schon bekommen,trotzdem ganz,ganz lieben Dank, ich freue mich, dass du ihn an mich weiterreichst.

    Einen ganz lieben gruß von Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annemiek,

    Gefeliciteerd hoor met je award, heb je helemaal verdiend.

    Bedankt dat je 'm aan mij hebt doorgegeven en voor je lieve woorden.

    Groetjes Jet

    BeantwoordenVerwijderen