donderdag 3 maart 2011

Cards & Things 68 meets Mojo 178



Toen ik de kleuruitdaging bij Cards & Things zag wist ik gelijk dat ik dit wel wilde proberen, wat een aparte combinatie. Maar ja, ik heb niet helemaal de juiste kleuren, mijn Rich Razzleberry is meer Perfect Plum geworden. Toch zijn deze kleuren ook naar mijn zin. Afbeelding van Internet die er perfect bijpast, wat wil je nog meer! Ja, een sketch, want daar ben ik nou eenmaal dol op, het geeft me een houvast, ben niet zo goed in het zelf verzinnen. Even zoeken en toen kwam ik de sketch van Mojo Monday 178 tegen, helemaal leuk en dus was daarna de kaart ook vrij snel klaar.

Bedankt weer voor het langskomen en de leuke reacties die ik iedere keer van jullie mag lezen! Ik wens jullie een hele fijne, zonnige dag, hier doet de zon heerlijk haar best tenminste.

Lieve groetjes,

8 opmerkingen:

  1. Leuke sketch. Lekker simpel maar supermooi geworden.

    Groetjes Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, zóóó mooi door de eenvoud!
    Knap gedaan!!

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. snelle kaart maar wel prachtig en stijlvol

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie, strakke kaart en prachtige kleuren.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gaaf rustige mooie kaart
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sehr edel und elegant wirkt deine Karte, ein ganz wundervolles und sehr ansprechendes Motiv, gefällt mir sehr gut deine Karte.

    Einen ganz lieben Gruß von Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Annemiek, ook wel eens lekker van die snelle kaartjes he? Hij is leuk, groetjes MIranda

    BeantwoordenVerwijderen