zaterdag 12 maart 2011

Chocola



Vorige week zondag had Ettie weer een SOL bij Cards & More, maar mijn binnendoosje paste niet helemaal, het deksel ging niet meer dicht. Pas gisteravond had ik tijd om een nieuw doosje te maken en het af te werken met scrappapier van Maja Design. Ik wilde het gelijk vullen, maar iemand bleek mijn voorraad chocola voor doosjes e.d. gevonden te hebben! Het is dus nu maar een zielig beetje wat in het doosje ligt.
De tekst is van Inkerbell, de chocosheet. Omdat de tekst vrij veel ruimte inneemt verder niet veel embellishments, de strikken nemen ook al aardig wat ruimte inbeslag.

Lieve groetjes,

15 opmerkingen:

  1. Mmmmmm leuk Annemiek en wat een super-stempel is dat zeg!!

    Groetjes Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig doosje Annemiek en de stempel past er perfect bij!
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd, dit doosje, leuke stempel, ik herken het, ik moet hier het lekkers ook verstoppen.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. whow wat een gaaf doosje, schitterend en super origineel met die toepasselijke tekst, tja en wie kan nu ook de verleiding van chocolade weerstaan hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig doosje Annemiek, erg mooi gemaakt en de tekst is wel erg leuk!!!

    knuf
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk! En wat een bekend doosje!!!
    Ik had het een tijdje geleden gemaakt op mijn surprise kaptafel. Deze ziet er alleen iets groter uit.
    Doe mij ook zo'n doosje chocolaatjes....jammie!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowww Annemiek,wat prachtig gemaakt,mooi papier heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je hebt je best gedaan hoor en omdat ik de maten had veranderd zou het best eens kunnen dat het een paar mm scheelt dacht ik later want ook het designpapier neemt ruimte in natuurlijk:) en inderdaad mooie stempel is dat he, die hele sheet is mooi,en over chocolade praat ik niet(eet ik liever)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig doosjes! De tekst is heel mooi.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Was für eine wundervolle Box, liebe Annemick, ich bin wie immer sehr angetan von deinem Werk, gefällt mir sehr gut.

    Wünsche dir noch einen schönen Abend, sei lieb gegrüßt von Andrea

    PS: Danke für deine lieben Kommentare auf meinem blog, ich knuddel dich mal ganz dolle....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Annemiek, blijft een mooi doosje he, en mijn mannetje is nog te klein maar die tijd komt vast, groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hahahaha, ik moet even lachen hoor, wat heerlijk om te lezen dat je chocolade voorraad geslonken is door ....????
    Prachtig doosje heb je gemaakt Annemiek, het papier is ook zooooo mooi !!

    groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Annemiek,
    Wat een leuk model doosje is dit en door het mooie papier ziet het er helemaal geweldig uit!

    gr. Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een ontzettend leuk doosje.. ziet er echt super uit.. Jammer dat je chocolatjes opgegeten zijn.. Maar jaa chocola is ook zoo lekker...

    Groetjes
    Mignon

    BeantwoordenVerwijderen