vrijdag 30 december 2011

Snowmansoup

Vorig jaar zag ik bij mijn vriendin Alice op haar blog het idee van snowmansoup. Zij had er toen een aantal gemaakt voor haar collega's. Ik vond dat zo'n leuk idee dat ik het heb opgeslagen en ik ben er dus dit jaar ook mee aan de slag gegaan. Voor een paar collega's, een paar buren en een paar familieleden en vriendinnen. Net op tijd kreeg ik m'n sneeuwrandpons en deze gave smeeuwmannenstempel (merk onbekend). De stempel is ingekleurd met distress, de ticket is een stempel van het Kruidvat van vorig jaar en het zilveren lint is van de markt. Het blauwe cardstock is Baja Breeze van Stampin Up.




Op internet zijn er heel wat gedichtjes te vinden over snowmansoup, maar ik heb er twee gecombineerd, dat vond ik het leukste.




En wat er nu precies inzit??? Een zakje hot chocolat, 3 marshmellows (snowballs), 5 tictacs (snowmankisses) en een candycane om te roeren. Supersimpel, maar het effect is wel heel leuk en het werd ook erg gewaardeerd.
Met dank aan Jet voor deze foto's, want ik had alles al heel enthousiast uitgedeeld zonder er aan te denken dat het wel leuk zou zijn om ze op de foto te zetten!




De meeste kerstkaarten heb ik gekocht dit jaar, maar een aantal meiden heeft toch een zelfgemaakte gekregen. Om het mezelf makkelijk te maken heb ik dezelfde sketch gebruikt als van het doosje van de soup. Op die manier waren er heel snel 10 kaarten klaar.

Verder wil ik jullie allemaal heel erg bedanken voor het langskomen op mijn blog dit jaar en jullie leuke en lieve reacties iedere keer weer. Ik wens dan ook ieder van jullie een heel veilige jaarwisseling en alle goeds voor het nieuwe jaar voor jezelf, je familie en verder iedereen die je lief is.

Lieve groetjes,

7 opmerkingen:

  1. Is echt een heel mooi en lekker kadootje Annemiek (heb het nog niet op hoor, wacht eigenlijk op sneeuw die ik eigenlijk niet hoop dat gaat vallen hihi). Nog superbedankt.

    Groetjes en dikke knuf
    Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er toch heel gezellig uit
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was für eine wundervolle Verpackung, die gefällt mir richtig gut!

    Liebe Annemick ich wünche dir und deinen Lieben einen guten Rutsch ins neue Jahr,weiterhin viele, viele kreative Ideen, Gesundheit und viel Glück und Erfolg.


    Einen ganz lieben Gruß von Andrea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is ook heel erg leuk Annemiek!
    Ik wens jou een heel fijn, gelukkig en creatief 2012!
    liefs van Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super idee, het is heel mooi.Je kaarten zijn ook mooi en kleurrijk.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een superleuk kaartje en de tekst is ook erg leuk (ben dol op sneeuwmannetjes)
    gr
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Annemiek , eerst wil ik jou en je dierbaren een heel goed 2012 toewensen !! Deze creatie van sneeuwmannesoep ga ik zeker onthouden voor de komende winter..... Of het moet nu nog een beetje winter gaan worden , maar dat betwijfel ik. Ik vind het nl. erg leuk. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen