zondag 4 maart 2012

Geboorte


3 weken geleden hadden we op de Kaartenmakersgroep een hele leuke weekopdracht ik wist in 1x wat ik wilde maken en dat komt niet vaak voor. Het was een opdracht n.a.v. een filmpje op You Tube, HIER is de link. Ik vond het wel keer leuk om op deze manier een kaart te maken. En ik heb als eindresultaat een babykaart. En dat is voor mij ook al heel wat, want die vind ik toch lastig om te maken! Van wie het papier is weet ik niet meer, want het merkje was al van de onderrand. Baby-afbeelding is een gekregen afdrukje, de geboortetekst is van het Stempelwinkel. De tekst binnenin heb ik ook in een afdrukje gekregen.









Fijne zondag verder,

7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Annemiek en een prachtige tekst!
    Fijn om zo af en toe weer eens wat van je te kunnen zien @blogger.
    Goed weekend nog en liefs,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een stijlvol kartje zeg, wat is dat afdrukje prachtig zeg, ik maak ook altijd veel babykaartjes, maar het ontbreekt me soms aan afbeeldingen die weer eens een andere uitstraling geven aan mijn kaartjes, heb je toevallig het afdrukje op je pc staan? En zou ik dan zo vrij mogen zijn om het van je te ontvangen?
    Fijne zondag verder.
    Groetjes Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart en de tekst heel mooi
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Annemiek en je vorige kaart ook top! lieve groetjes Mirandax

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Annemiek.
    Mooie tekst ook!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Annemiek,
    Wat een mooie kaart met prachtige teksten!
    Leuk dat je het filmpje erbij gezet hebt.
    Ik heb even zitten kijken en dit is een leuk model kaart om eens te maken!
    Bedankt!
    Groetjes, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen