zaterdag 21 april 2012

Beterschap

Mijn eerste creatie met mijn nieuwe stempels die ik in Zeist kocht. Deze prachtige bloem is van Chocolate Baroque, van dat merk heb ik diverse sheets gekocht, ben er zo vreselijk blij mee. Ook heb ik nog een paar potjes WOW embossingpoeder gekocht, o.a. zilver wat ik bij deze stempel heb gebruikt. Het designpapier is van Prima Marketing, Fairy Flora Collection. De bloem heb ik ingekleurd met Derwents 360, 390, 400 en 700. De kleuren van de kaart zijn in het echt wat frisser, mintkleuriger, ik blijf het toch moeilijk vinden om de kleuren goed te fotograferen. De tekst is ook in zilver embossing op de labelpons van SU gemaakt.

Heel fijn weekend allemaal,
lieve groetjes, Annemiek

8 opmerkingen:

  1. De kaart is echt supper leuk.

    xxx-je My

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Miek, die is GAAFFFFF!!!! wat een schitterende stempels en wat heb je het prachtig ingekleurd

    Liefs Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik krijg ook nooit de kleuren zoals ze moeten zijn, helaas, maar ik zie wel dat je een prachtige creatie heb gemaakt en dat is het belangrijkste!!!
    het is een schitterende bloem!!
    groetjessssss

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartje ziet er super uit Annemiek.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Annemiek.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He Annemiek, het was een fijn weekend he? En je hebt er al een prachtige kaart mee gemaakt! liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen