vrijdag 8 juni 2012

Deze kaart is van eind maart. Ik had van Jet hele gave stempels voor mijn verjaardag gehad en die heb ik hier voor het eerst gebruikt. Sorry voor de niet zo scherpe foto. Ik heb de tip uit de reactie van mijn vorige bericht toegepast op een foto die ik vandaag heb gemaakt en ook buiten en dan gaat het een stuk beter. Maar nu hoorde ik ook dat een SD-kaartje 'slijt'. En ik heb nog steeds de eerste!
Maar goed, de ontvangers van deze kaart waren er erg blij mee. Het gave van deze stempel is dat er meer te zien is dan een kolobri, kijk maar eens goed...

Bedankt voor het langskomen op mijn blog.

Groetjes, Annemiek

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Annemiek. De vogel is supermooi van kleur.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat mooi Annemiek, mooie stempel zeg, ik zie er ook nog een vlinder in.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Annemiek.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is gaaf Annemiek, mooie tekst ook!

    BeantwoordenVerwijderen