maandag 18 mei 2015

Niet te tellen

Een paar weken geleden heb ik deze kaart gemaakt, maar hier nog niet laten zien. Ik ben voor deze kaart geïnspireerd door een schilderij wat "De dans van het leven" heet. De tekst die ik op deze kaart heb gebruikt komt van de stempelsheet die hetzelfde heet! Geen toeval want de maakster van het schilderij en de ontwerpster van de sheet zijn dezelfde ;-)
De danseres is een ontwerp van Miranda Degenaars en heet "Dance".
Het rondje achter de danseres heb ik gemaakt door 2 kleuren distress op een rond acrylblok te doen, nat te spuiten en af te drukken. De randen heb ik geaccentueerd door er met en zwarte micropen lags te gaan. De danseres heb ik ingekleurd met Derwents.

Lieve grotjes, Annemiek

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart weer. Prachtige kleuren heb je gebruikt.

    liefs Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Annemiek, het schilderij heb ik nog niet gezien geloof ik......ben benieuwd.......de tekst van ' de dans van het leven' is ook van mij......liefs xxMiranda

    BeantwoordenVerwijderen