zaterdag 13 juni 2015

Ik wens je Gods zegen over..

En het laatste kaartje van de 4-luik...

Voor de moeder van de kinderen waar ik de voorgaande 3 kaartjes maakte, heb ik ook een kaartje gemaakt. Ik weet dat zij gek is op blauw-, en groentinten, dus koos ik voor haar de kleuren Prussian Blue en Leaf Green van Brusho. Ik heb nu wel gekozen om het anders op papier te strooien dan de voorgaande kaartjes omdat ik lucht en gras wilde creeƫren.
Voor haar heb ik ook weer gekozen voor het prachtige kruis van de sheet "Hij zal je troosten". De teksten zijn van de sheet "Onze Vader", waar ook dat schattige kleine duifje op zit. Beide sheets van Inkerbell Stamps.
Kaartje gemat op aquablauw en wit, en een dubbele doodlerand met in de openingen hier en daar wat witte stipjes.

Ik hoop dat jullie deze kaartjes leuk vonden om te zien, ik heb er in ieder geval veel plezier in gehad met maken en de ontvangers waren er ook heel erg blij mee!

Lieve groetjes, Annemiek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten